Abonamenty
Wszystkie nasze abonamenty dedykowane są właścicielom firm,
jednoosobowych działalności gospodarczych, pracownikom oraz ich bliskim.
COMFORT PLUS

Nielimitowana opieka internisty oraz 41 lekarzy specjalistów także w formie konsultacji telemedycznych
Pakiet rehabilitacji
zaawansowana diagnostyka
opieka psychologiczna oraz program rozwoju osobistego
indywidualny plan dietetyczny i treningowy
assistance - pomoc w nagłych wypadkach
prowadzenie ciąży i szkoła rodzienia
COMFORT
W ramach programu:
Nielimitowana opieka internisty oraz 34 lekarzy specjalistów także w formie konsultacji telemedycznych,
Pakiet rehabilitacji
bogata oferta badań diagnostycznych
opieka psychologiczna oraz program rozwoju osobistego
indywidualny plan dietetyczny i treningowy
assistance - pomoc w nagłych wypadkach
OPTIMUM

W ramach programu:
Nielimitowana opieka internisty oraz 28 lekarzy specjalistów także w formie konsultacji telemedycznych,
szeroka paleta badań diagnostycznych
opieka psychologiczna oraz program rozwoju osobistego
indywidualny plan dietetyczny i treningowy
assistance - pomoc w nagłych wypadkach
SMART PLUS
W ramach programu:
Nielimitowana opieka internisty oraz 6 lekarzy specjalistów także w formie konsultacji telemedycznych,
kompleksowa medycyna pracy
podstawowe badania diagnostyczne
opieka psychologiczna oraz program rozwoju osobistego
indywidualny plan dietetyczny i treningowy
assistance - pomoc w nagłych wypadkach
SMART

W ramach programu:
Nielimitowana opieka internisty także w formie konsultacji telemedycznych,
Opieka psychologiczna oraz program rozwoju osobistego,
Indywidualny plan dietetyczny i treningowy,
Kompleksowa oferta medycyny pracy.
Pierwszy krok do zdrowia
Konsultacje podstawowej opieki medycznej
Telekonsultacje podstawowej opieki medycznej
Profilaktyka i bezpieczenstwo w pracy
Asystent HR
Badania laboratoryjne
Badania diagnostyczne
Zabiegi ambulatoryjnet
Zamówienie recepty
Nocna pomoc medyczna
Dostęp do placówek Grupy CMP
Dostęp do placówek współpracujących w Polsce
Wsparcie mentalne i well-being - Mindgram
Spersonalizowany plan dietetyczny i treningowy - Just be Fit
Portal Pacjenta
Konsultacje specjalistyczne
Telekonsultacje specjalistyczne
Szczepienia ochronne
Refundacja
Assistance
Zniżka na usługi pozapakietowe
Tomografia komputerowa
Rezonans magnetyczny
Stomatologia
Rehabilitacja
Wizyty domowe
Kompleksowe badania diagnostyczne
Prowadzenie ciąży
Szkoła Rodzenia CMP
-
SMART
Pierwszy krok do zdrowia
Konsultacje podstawowej opieki medycznej
Telekonsultacje podstawowej opieki medycznej
Profilaktyka i bezpieczenstwo w pracy
Asystent HR
Badania laboratoryjne
Badania diagnostyczne
Zabiegi ambulatoryjnet
Zamówienie recepty
Nocna pomoc medyczna
Dostęp do placówek Grupy CMP
Dostęp do placówek współpracujących w Polsce
Wsparcie mentalne i well-being - Mindgram
Spersonalizowany plan dietetyczny i treningowy - Just be Fit
Portal Pacjenta
-
SMART PLUS
Pierwszy krok do zdrowia
Konsultacje podstawowej opieki medycznej
Telekonsultacje podstawowej opieki medycznej
Profilaktyka i bezpieczenstwo w pracy
Asystent HR
Badania laboratoryjne
Badania diagnostyczne
Zabiegi ambulatoryjnet
Zamówienie recepty
Nocna pomoc medyczna
Dostęp do placówek Grupy CMP
Dostęp do placówek współpracujących w Polsce
Wsparcie mentalne i well-being - Mindgram
Spersonalizowany plan dietetyczny i treningowy - Just be Fit
Portal Pacjenta
Konsultacje specjalistyczne
Telekonsultacje specjalistyczne
Szczepienia ochronne
Refundacja
Assistance
-
OPTIMUM
Pierwszy krok do zdrowia
Konsultacje podstawowej opieki medycznej
Telekonsultacje podstawowej opieki medycznej
Profilaktyka i bezpieczenstwo w pracy
Asystent HR
Badania laboratoryjne
Badania diagnostyczne
Zabiegi ambulatoryjnet
Zamówienie recepty
Nocna pomoc medyczna
Dostęp do placówek Grupy CMP
Dostęp do placówek współpracujących w Polsce
Wsparcie mentalne i well-being - Mindgram
Spersonalizowany plan dietetyczny i treningowy - Just be Fit
Portal Pacjenta
Konsultacje specjalistyczne
Telekonsultacje specjalistyczne
Szczepienia ochronne
Refundacja
Assistance
Zniżka na usługi pozapakietowe
-
COMFORT
Pierwszy krok do zdrowia
Konsultacje podstawowej opieki medycznej
Telekonsultacje podstawowej opieki medycznej
Profilaktyka i bezpieczenstwo w pracy
Asystent HR
Badania laboratoryjne
Badania diagnostyczne
Zabiegi ambulatoryjnet
Zamówienie recepty
Nocna pomoc medyczna
Dostęp do placówek Grupy CMP
Dostęp do placówek współpracujących w Polsce
Wsparcie mentalne i well-being - Mindgram
Spersonalizowany plan dietetyczny i treningowy - Just be Fit
Portal Pacjenta
Konsultacje specjalistyczne
Telekonsultacje specjalistyczne
Szczepienia ochronne
Refundacja
Assistance
Zniżka na usługi pozapakietowe
Tomografia komputerowa
Rezonans magnetyczny
Stomatologia
Rehabilitacja
Wizyty domowe
-
COMFORT PLUS
Pierwszy krok do zdrowia
Konsultacje podstawowej opieki medycznej
Telekonsultacje podstawowej opieki medycznej
Profilaktyka i bezpieczenstwo w pracy
Asystent HR
Badania laboratoryjne
Badania diagnostyczne
Zabiegi ambulatoryjnet
Zamówienie recepty
Nocna pomoc medyczna
Dostęp do placówek Grupy CMP
Dostęp do placówek współpracujących w Polsce
Wsparcie mentalne i well-being - Mindgram
Spersonalizowany plan dietetyczny i treningowy - Just be Fit
Portal Pacjenta
Konsultacje specjalistyczne
Telekonsultacje specjalistyczne
Szczepienia ochronne
Refundacja
Assistance
Zniżka na usługi pozapakietowe
Tomografia komputerowa
Rezonans magnetyczny
Stomatologia
Rehabilitacja
Wizyty domowe
Kompleksowe badania diagnostyczne
Prowadzenie ciąży
Szkoła Rodzenia CMP
ROZMOWY O ZDROWIU
SYNERGIA DLA ZDROWIA - CZYLI CZŁOWIEK W CENTRUM ZAINTERESOWANIA
Czym jest program "Synergia dla zdrowia"? Dlaczego warto do niego dołączyć? Poznajcie naszych ekspertów, którzy opowiedzą Wam o innowacyjnym produkcie, jaki wprowadziliśmy na polski rynek. "Namawiamy człowieka, by spojrzał na siebie z wielu różnych perspektyw: zaczął od podstawowego kroku, ale lecząc ciało skupił się też na psychice, emocjach, sferze rozwojowej. By postawił swoje zdrowie w centrum uwagi" - mówią Małgorzata Ohme (MIndgram), Paweł Walicki (Centrum Medyczne CMP) oraz Marcin Lubera (Just be FIT). Zapraszamy na pierwszy odcinek!
Aktualności
-
Dni Honorowego Krwiodawstwa Polskiego Czerwonego Krzyża
-
Światowy Dzień Rzucania Palenia
-
Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi
-
Światowy Dzień Wzroku
-
Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego
-
Światowy Dzień Pracoholików
-
Światowy Dzień Pierwszej Pomocy
-
Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej
-
Światowy Dzień Raka Płuca
-
Dzień Walki z Wypaleniem Zawodowym
-
Światowy Dzień Mózgu
-
Dzień Bezpiecznego Kierowcy
-
Światowy Dzień Wirusowego Zapalenia Wątroby (WZW)
-
Zdrowe i sprawne plecy. Dowiedz się jak poradzić sobie z bólem pleców.
-
Światowy dzień walki z cukrzycą
-
Światowy dzień chorych na osteoporozę
-
Światowy dzień okulistyki
-
Światowy dzień nadciśnienia tętniczego
-
Światowy dzień astmy
-
Międzynarodowy dzień zagrożenia hałasem
-
Światowy dzień sportu
-
Światowy dzień zdrowia
-
Kiedy warto skorzystać ze wsparcia psychologicznego?
-
Dlaczego pracodawcy powinni oferować wsparcie psychologiczne swoim pracownikom?
-
Światowy dzień walki z depresją
-
Światowy Dzień Autoagresji
-
Światowy dzień otyłości
-
Tłusty czwartek
-
Dzień Kobiety i Mężczyzny
-
Dzień bezpiecznego internetu
-
Nowe wyzwania na rok 2023
-
Koniec roku w firmach
-
Prezenty dla pracowników
-
Zadbaj o swoje zdrowie psychiczne!
-
Wypalenie zawodowe
Zaufali nam






Opinie o nas
Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z firmą CMP. Polecamy usługi.
Justyna Kamola
G3
„Rekomendujemy CMP Puławska jako partnera w zakresie opieki medycznej. Jakość świadczonych usług w zakresie medycyny pracy oraz dodatkowej opieki w ramach indywidualnych pakietów medycznych, pozostaje od lat na najwyższym poziomie. .”
CENTRUM KULTURY W PIASECZNIE
„Profesjonalizm i duża wiedza pracowników CMP połączona z bogatym doświadczeniem jest warta szczególnego podkreślenia naszej współpracy. CMP spełnia nasze oczekiwania, to partner godny polecenia!”
Marcin Kołodziej
CANPOL BABIES / LOVI
Najczęściej zadawane pytania
-
Jak mogę sprawdzić usługi, które są w moim pakiecie?
Zakres usług stanowi załącznik do umowy, którą zawarł Pracodawca. Powinien być on przekazany uprawnionym pracownikom. Dostęp do poszczególnych usług można zweryfikować dzwoniąc do Centrum Rezerwacji Wizyt.
-
Czy na usługi pozapakietowe mam zniżkę?
To zależy od posiadanego pakietu. Zniżki obowiązują tylko w placówkach Grupy CMP - składając deklarację POZ, pacjent otrzymuje zniżkę 10% na usługi komercyjne.
-
Czy usługi w pakiecie są limitowane?
Większość usług nie jest limitowanych (oczywiście jeśli usługa mieści się w zakresie danego pakietu). Ograniczenia dotyczą tylko kilku wybranych usług: psycholog, psychiatra, stomatologia, kinezyterapia, wizyty domowe.
-
Czy mogę zmienić zakres wybranego pakietu?
Tak, istnieje taka możliwość. W przypadku wyboru rozszerzonego pakietu - od 1 dnia kolejnego miesiąca. Z kolei w przypadku wyboru bardziej ograniczonego pakietu, nie wcześniej niż po 12 miesiącach od przystąpienia do opieki medycznej.
-
Z jakich placówek mogę korzystać w ramach pakietu?
Wszystkie placówki Grupy CMP można znaleźć na stronie internetowej: https://cmp.med.pl/wyszukajoddzial/ . Wykaz placówek współpracujących znajduje się pod adresem: https://cmp.med.pl/ogolnopolski-program-opieki-zdrowotnej/.
-
Jak umówić wizyte w oddziałach CMP?
Można to zrobić na trzy sposoby:
- internetowo (za pomocą Portalu Pacjenta)
- telefonicznie (Centrum Rezerwacji Wizyt)
- osobiście, w rejestracji Oddziału CMP. -
Jak umówić wizyte w placówce wspołpracujacej?
Można to zrobić telefonicznie dzwoniąc bezpośrednio do wybranej placówki Współpracującej. Ich wykaz znajduje się na stronie internetowej: https://cmp.med.pl/ogolnopolskiprogram- opieki-zdrowotnej/.
-
Jak umówić wizytę domową?
Aby to zrobić, należy zadzwonić do Centrum Rezerwacji Wizyt: 22 737 50 50.
-
Czy ilość wizyt domowych w ramach pakietu jest limitowana?
Tak, bezpłatne wizyty domowe są realizowane w przypadku osób, które posiadają pakiety COMFORT i COMFORT PLUS.
-
Jak odwołac wizyte w oddziale CMP?
Wizytę można odwołać na kilka sposobów:
- za pośrednictwem Portalu Pacjenta
- telefonicznie, dzwoniąc do Centrum Rezerwacji Wizyt: 22 737 50 50
- osobiście w oddziale CMP
- SMS-wo wysyłając wiadomość zwrotną o treści „N” -
Jak odwołać wizytę w placówce współpracującej?
Należy zadzwonić bezpośrednio do placówki współpracującej.
-
Jak przygotowac się do badań?
Wszelkich informacji na temat poszczególnych badań może udzielić lekarz, pielęgniarka lub pracownik CMP. Informacje dostępne są także na stronie internetowej: https://cmp.med.pl/rezerwuj-wizyte/przygotowanie-dobadan-2.
-
Jak sprawdzic wyniki badań?
Wyniki badań można sprawdzić w zakładce Portal Pacjenta na stronie internetowej: https://portalpacjenta. cmp.med.pl/weryfikacja-konta/nr-badania lub w aplikacji Portal Pacjenta. Informacje dostępne są także bezpośrednio w rejestracji oddziału.
-
Jaki jest termin ważności skierowania na badania?
6 miesięcy od daty wystawienia
-
Jak zamówić recepte?
Receptę można zamówić za pośrednictwem aplikacji Portal Pacjenta, przy czym dotyczy ona leków, które wcześniej były już przepisane przez lekarza CMP, a wizyta u lekarza odbyła się w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
-
Do czego służy Portal Pacjenta?
Jest to miejsce, które pełni kilka funkcji:
- umawianie i odwoływanie wizyt,
- dostęp do wyników badań,
- uzyskiwanie informacji o przepisanycj lekach,
- zamawianie recept,
- sprawdzanie historii leczenia. -
Jakie możliwości daje Podstawowe Konto Portalu Pacjenta?
Dzięki niemu można:
- umawiać i odwoływać wizyty,
- zarządzać kontem dziecka,
- odbierać ostatnich wyników badań laboratoryjnych,
- zamawiać recepty. -
Jak założyć Podstawowe Konto Portalu Pacjenta?
Aby to zrobić, należy wypełnić formularz dostępny na stronie internetowej lub zadzwonić do Centrum Rezerwacji Wizyt.
-
Jakie dodatkowe możliwości daje Pełne Konto Portalu Pacjenta?
Dzięki niemu pacjent uzyskuje dostęp do historii leczenia i wyników badań.
-
Jak rozszeryć konto podstawowe do Pełnego Konta Portalu Pacjenta?
Aby to zrobić, należy wypełnić i podpisać specjalne oświadczenie. Jest ono dostępne w recepcji dowolnego oddziału CMP.
-
Gdzie znajdę regulami portalu pacjenta?
Regulamin jest dostępny pod linkiem: https://portalpacjenta.cmp.med.pl/assets/docs/terms_of_ service_pl.pdf
-
Jaki mam zakres ochrony?
świadczenia po wypadku
-
Pod jaki numer telefonu zgłosić szkodę?
W przypadku szkody należy zadzwonić pod numer: 22 564 06 07
-
Jak zalogować się na Platformie Mindgram?
Każdy pracownik, któremu w ramach posiadanego pakietu przysługuje dostęp do Platformy Mindgram, może zalogować się za pośrednictwem linku, który został wysłany na jego adres mailowy (jeśli jest on podany na liście osób uprawnionych przez Pracodawcę). Po kliknięciu w link należy postępować zgodnie z załączoną instrukcją. Jeśli Pracodawca nie przekazał do CMP adresu mailowego pracownika, nie otrzyma on linku aktywacyjnego do Platformy.
-
Gdzie zgłaszać problemy techniczne związane z Platformą Mindgram?
Problemy techniczne związane z obsługą platformy Mindgram należy zgłaszać na adres: customercare@mindgram.com.
-
Jak zalogować się na Platformie Just be FIT?
Każdy pracownik, któremu w ramach posiadanego pakietu przysługuje dostęp do Platformy Just be FIT, może zalogować się za pośrednictwem linku, który został wysłany na jego adres mailowy (jeśli jest on podany na liście osób uprawnionych przez Pracodawcę). Po kliknięciu w link należy postępować zgodnie z załączoną instrukcją. Jeśli Pracodawca nie przekazał do CMP adresu mailowego pracownika, nie otrzyma on linku aktywacyjnego do Platformy.
-
Gdzie zgłaszać problemy techniczne związane z Platformą Just be FIT?
Problemy techniczne związane z obsługą platformy Just be FIT należy zgłaszać na adres: …..
DOKUMENTY DO POBRANIA
