Skip to main content
A- A A+

Poznaj nas bliżej!
Zapraszamy do obejrzenia 20 letniej historii firmy

Aby znaleźć się w miejscu, w którym jesteśmy musieliśmy przejść przez szereg zmian. Przez ten czas pokonaliśmy długą drogę, nieustannie doskonaląc się oraz zmieniając zgodnie z potrzebami i trendami rynku. Na początku działalności prowadziliśmy 4 gabinety, skupiając się na medycynie pracy. Dziś tworzymy dynamicznie rozwijającą się sieć, dbamy o zdrowie ponad 650 000 pacjentów a pod swoimi skrzydłami posiadamy 23 oddziały.

20 letnia tradycja doprowadziła nas do powstania wartości

Każda Wartość to dla nas zobowiązanie – wobec Pacjentów, kontrahentów, ale przede wszystkim wobec nas samych.

Wartości stanowią fundament do budowania zdrowych relacji każdej z zatrudnionych osób w CMP lub współpracującej z firmą.

Wybór czterech wartości nie jest przypadkowy, albowiem stoją za nim Pracownicy i Współpracownicy, którzy wraz z Zarządem wybrali Wartości i zdefiniowali je.

 

Nasze wartości to:

SZACUNEK, TROSKA, PRACA ZESPOŁOWA, ZAANGAŻOWANIE

Lepsze wyniki są efektem współpracy

Dokładamy wszelkich starań, aby dzięki współpracy wyniki placówki pozytywnie się zmieniały.
Poznajemy specyfikę danego miejsca i wspólnie dostosowujemy działania do najistotniejszych potrzeb w danym czasie.

Systemowe rozwiązania to pomoc w realizacji celów

Posiadamy szereg rozwiązań, które usprawniają codzienną pracę firmy. Na bieżąco rozbudowujemy strukturę organizacji oraz dostosowujemy się do trendów rynków. Przy wszystkich tych zmianach,

  • Bieżące monitorowanie satysfakcji Pacjentów Oraz podążanie za ich potrzebami i trendami rynkowymi.
  • Zmiany organizacyjne w strukturze, wyznaczanie kierowników placówek i tworzenie podległych stanowisk.
  • Wewnętrzny dział IT, wspierający oddziały w codziennej pracy — naprawie sprzętu, usprawnianiu procesów.
  • Zespół Customer Experience, który dba o pozytywne doświadczenia Pacjentów organizując szkolenia, kursy itp.
  • Działania marketingowe mające na celu budowanie rozpoznawalności marki, wspomaganie sprzedaży i kreowanie wizerunku.
  • Specjalne oferty B2B i B2C – podążanie za trendami i bieżące aktualizowanie ofert handlowych.

Czytelna struktura i proste usprawnienia

Posiadamy szereg rozwiązań, które usprawniają codzienną pracę firmy.

Na bieżąco rozbudowujemy strukturę organizacji oraz dostosowujemy się do trendów rynków. Przy wszystkich tych zmianach,

Kompleksowe rozwiązania dla Pacjenta

Portal Pacjenta

  • Umawianie wizyt 24 / 7,
  • Odbieranie wyników bez wizyty w placówce,
  • Dodatkowe profile dla członków rodziny,
  • Sprawdzanie e skierowań i e recept

Chat na stronie www

  • Możliwość rozmowy z konsultantem bezpośrednio na stronie www

Infolinia CRW

  • Umawianie/odwoływanie wizyt,
  • rozmowa z konsultantem.

 

Najważniejsze korzyści współpracy

Zadbamy o rozwój placówki, stworzymy perspektywy do osiągnięcia jak najlepszych wyników. Zapewnimy stabilność zatrudnienia obecnym pracownikom. Przeszkolimy ich i włączymy w społeczność CMP. Zadbamy o jak najlepszą rozpoznawalność i odpowiedni wizerunek. Gwarantujemy dostęp do najlepszych rozwiązań dla Pacjentów.

  • Rozwój i rozpoznawalność
  • Stabilność zatrudnienia
  • Nowoczesne rozwiązania

 

Współpraca




    Zapisz się na newsletter

    Otrzymuj poradniki o zdrowiu oraz informacje o naszych promocjach