Skip to main content
A- A A+

Zakres usług stanowi załącznik do umowy, którą zawarli Państwo z CMP
Dostęp do poszczególnych usług można zweryfikować dzwoniąc do Centrum Rezerwacji Wizyt.

Telefoniczne : 783119110, 509447613, 665185183
Mailowo: abonament@cmp.med.pl

Tak, jednak zależy to od posiadanego pakietu, zniżki obowiązują tylko na usługi wykonywane w Placówkach CMP
Składając deklarację POZ pacjent otrzymuje zniżkę 10% na usługi komercyjne.

Większość usług nie jest limitowanych, limity dotyczą tylko wybranych usług: Tomografia, Rezonans, Stomatologia. Warunek: jeśli usługa mieści się w zakresie danego pakietu.

Tak, na wyższy pakiet. Cena uzależniona jest od rentowności obecnego Pakietu Medycznego, na niższy pakiet nie wcześniej niż po zakończeniu obecnej umowy.

Każdy klient, któremu w ramach posiadanego pakietu przysługuje dostęp do Platformy Mindgram loguje się za pomocą otrzymanego na swój adres mailowy (podany w umowie) linku i postępuje zgodnie z załączoną instrukcją. Jeśli klient nie przekazał do CMP adresu mailowego to nie otrzyma on linku aktywacyjnego do Platformy.

Każdy klient, któremu w ramach posiadanego pakietu przysługuje dostęp do Platformy Just be FIT loguje się za pomocą otrzymanego na swój adres mailowy (podany w umowie) linku i postępuje zgodnie z załączoną instrukcją. Jeśli klient nie przekazał do CMP adresu mailowego to nie otrzyma on linku aktywacyjnego do Platformy.

Zakres usług stanowi załącznik do umowy, którą zawarł Pracodawca. Powinien być on przekazany uprawnionym pracownikom. Dostęp do poszczególnych usług można zweryfikować dzwoniąc do Centrum Rezerwacji Wizyt.

To zależy od posiadanego pakietu. Zniżki obowiązują tylko w placówkach Grupy CMP – składając deklarację POZ, pacjent otrzymuje zniżkę 10% na usługi komercyjne.

Większość usług nie jest limitowanych (oczywiście jeśli usługa mieści się w zakresie danego pakietu). Ograniczenia dotyczą tylko kilku wybranych usług: psycholog, psychiatra, stomatologia, kinezyterapia, wizyty domowe.

Tak, istnieje taka możliwość. W przypadku wyboru rozszerzonego pakietu – od 1 dnia kolejnego miesiąca. Z kolei w przypadku wyboru bardziej ograniczonego pakietu, nie wcześniej niż po 12 miesiącach od przystąpienia do opieki medycznej.

Wszystkie placówki Grupy CMP można znaleźć na stronie internetowej: https://cmp.med.pl/wyszukajoddzial/ . Wykaz placówek współpracujących znajduje się pod adresem: https://cmp.med.pl/ogolnopolski-program-opieki-zdrowotnej/.

Można to zrobić na trzy sposoby:
– internetowo (za pomocą Portalu Pacjenta)
– telefonicznie (Centrum Rezerwacji Wizyt)
– osobiście, w rejestracji Oddziału CMP.

Można to zrobić telefonicznie dzwoniąc bezpośrednio do wybranej placówki Współpracującej. Ich wykaz znajduje się na stronie internetowej: https://cmp.med.pl/ogolnopolskiprogram-opieki-zdrowotnej/.

Aby to zrobić, należy zadzwonić do Centrum Rezerwacji Wizyt: 22 737 50 50.

Tak, bezpłatne wizyty domowe są realizowane w przypadku osób, które posiadają pakiety COMFORT i COMFORT PLUS.

Wizytę można odwołać na kilka sposobów:
– za pośrednictwem Portalu Pacjenta
– telefonicznie, dzwoniąc do Centrum Rezerwacji Wizyt: 22 737 50 50
– osobiście w oddziale CMP
– SMS-wo wysyłając wiadomość zwrotną o treści „N”

Należy zadzwonić bezpośrednio do placówki współpracującej.

Wszelkich informacji na temat poszczególnych badań może udzielić lekarz, pielęgniarka lub pracownik CMP. Informacje dostępne są także na stronie internetowej: https://cmp.med.pl/rezerwuj-wizyte/przygotowanie-dobadan-2.

Wyniki badań można sprawdzić w zakładce Portal Pacjenta na stronie internetowej: https://portalpacjenta. cmp.med.pl/weryfikacja-konta/nr-badania lub w aplikacji Portal Pacjenta. Informacje dostępne są także bezpośrednio w rejestracji oddziału.

6 miesięcy od daty wystawienia

Receptę można zamówić za pośrednictwem aplikacji Portal Pacjenta, przy czym dotyczy ona leków, które wcześniej były już przepisane przez lekarza CMP, a wizyta u lekarza odbyła się w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Świadczenia po wypadku

W przypadku szkody należy zadzwonić pod numer: 22 564 06 07

Każdy pracownik, któremu w ramach posiadanego pakietu przysługuje dostęp do Platformy Mindgram, może zalogować się za pośrednictwem linku, który został wysłany na jego adres mailowy (jeśli jest on podany na liście osób uprawnionych przez Pracodawcę). Po kliknięciu w link należy postępować zgodnie z załączoną instrukcją. Jeśli Pracodawca nie przekazał do CMP adresu mailowego pracownika, nie otrzyma on linku aktywacyjnego do Platformy.

Problemy techniczne związane z obsługą platformy Mindgram należy zgłaszać na adres: customercare@mindgram.com.

Każdy pracownik, któremu w ramach posiadanego pakietu przysługuje dostęp do Platformy Just be FIT, może zalogować się za pośrednictwem linku, który został wysłany na jego adres mailowy (jeśli jest on podany na liście osób uprawnionych przez Pracodawcę). Po kliknięciu w link należy postępować zgodnie z załączoną instrukcją. Jeśli Pracodawca nie przekazał do CMP adresu mailowego pracownika, nie otrzyma on linku aktywacyjnego do Platformy.

Deklarację Podstawowej Opieki Zdrowotnej możesz wypełnić na trzy sposoby:
wejdź na stronę Internetowe Konto Pacjenta
wejdź do zakładki Deklaracja POZ w menu głównym
w dowolnym oddziale Centrum Medycznego CMP
 Dokładne informacje jak wypełnić deklarację POZ znajdziesz w linku: Jak wypełnić deklarację

Szczegółowy zakres świadczeń dostępny w ramach Podstawowej Opieki Zdrowotnej znajdziesz klikając w link: Zakres świadczeń POZ

Jest to miejsce, które pełni kilka funkcji:

  • umawianie i odwoływanie wizyt,
  • dostęp do wyników badań,
  • uzyskiwanie informacji o przepisanych lekach,
  • zamawianie recept,
  • sprawdzanie historii leczenia.

Do aplikacji Portal Pacjenta możesz zalogować się po uprzednim utworzeniu konta na Portalu Pacjenta.
Istnieją dwie niezależne metody logowania:
  • przez podanie adresu mailowego oraz hasła
  • przez zalogowanie się przez profil zaufany EPUAP lub bankowość elektroniczną
Logowanie przez profil zaufany EPUAP może być szczególnie przydatne gdy zapomniałeś hasła i utraciłeś dostęp do maila, który jest loginem do Twojego konta. Po zalogowaniu się przez profil zaufany EPUAP możesz zmienić swoje dane logowania.
  • w sekcji “Moje dane” możesz zmienić adres mailowy (identyfikator logowania)
  • w sekcji “Ustawienia konta” możesz nadać nowe hasło.
Pamiętaj, aby zarządzać kontem dziecka zaloguj się na swoje konto i dodaj konto dziecka do swojego profilu.

Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym regulaminem aplikacji
Uaktualnienie regulaminu portalu pacjenta z dnia 2023.09.01 z uwagi na wprowadzenie znaczących zamian w funkcjonalności aplikacji. Wprowadzono nowe zasady i sposoby logowania:
  • Zmieniono id_logowania z numeru pesel na adres e-mail
  • Dodano możliwość zalogowania się poprzez węzeł krajowy (epuap oraz bankowość elektroniczną).
  • Zwiększono długość hasła do 12 znaków.
  • Umożliwiono dodanie konta dziecka, rezerwację i podgląd historii wizyt dziecka pod dwóch opiekunów.
  • Dodano możliwość szybkiego ponowienia e-recepty.
  • Dodano możliwość podglądu kodów e-skierowań.
  • Unowocześnienie szaty graficznej portalu pacjenta.

Za wizytę możesz zapłacić na kilka sposobów
  • kartą lub gotówką w oddziele, jeśli wybierzesz tę opcję postaraj się przyjść ok. 15 minut przed wizytą
  • przez platformę Payu bezpośrednio w aplikacji
Jeśli zapłacisz za wizytę w aplikacji, będziesz mógł potwierdzić swoją obecność na wizycie w aplikacji, dzięki czemu ominiesz kolejkę.

Receptę można zamówić za pośrednictwem aplikacji Portal Pacjenta, przy czym dotyczy ona leków, które wcześniej były już przepisane przez lekarza CMP, a wizyta u lekarza odbyła się w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Komunikaty ministerstwa zdrowia

Wycofane leki

Zapisz się na newsletter

Otrzymuj poradniki o zdrowiu oraz informacje o naszych promocjach