Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:

Kierownik Działu Obsługi Klienta i Sprzedaży B2C

Firma: Centrum Medyczne CMP

Miejsce pracy: Warszawa i okolice




Kierownik Działu Obsługi Klienta i Sprzedaży B2C

Dynamicznie rozwijająca się ogólnopolska sieć przychodni medycznych Centrum Medycznego CMP, posiadająca 12 oddziałów własnych na terenie Warszawy i okolic, zatrudni Kierownika Działu Obsługi Klienta i Sprzedaży B2C

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Zarządzanie oraz nadzór nad jakością Obsługi Pacjenta, pomiary wskaźnikowe jakości realizowanej obsługi
  • Ustalanie strategii obsługi Klienta oraz jej wdrażanie
  • Realizację założonych planów sprzedażowych w obszarze klienta indywidualnego
  • Zarządzanie i organizacja pracy podległych zespołów
  • Planowanie i wprowadzanie nowych produktów i usługi
  • Analiza i optymalizacja wewnętrznych procesów i procedur w tym monitorowanie ich pod kątem efektywności
  • Optymalizacje istniejących procesów rozpatrywania reklamacji
  • opracowywanie i wdrażanie usprawnień w organizacji usług medycznych w sieci partnerskiej
  • raportowanie wyników

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego
  • Minimum 3-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Wysokich umiejętności interpersonalnych
  • znajomość środowiska MS Office
  • umiejętności zarządzania zadaniami własnymi i podległych zespołów

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
  • atrakcyjny system prowizyjny
  • pakiet świadczeń z zakresu motywacji pozafinansowej
  • pełną wyzwań satysfakcjonującą pracę
  • możliwość wyboru formy zatrudnienia
  • niezbędne narzędzia pracy
  • możliwość rozwoju kariery zawodowej w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • cykliczne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres e-mail: pion.handlowy@cmp.med.pl

W CV prosimy umieścić klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.

* Obowiązek informacyjny (rekrutacja)