Wyzwanie CMP – #odwoluje #nieblokuje – Zatrzymaj licznik nieodwołanych wizyt!

Wyzwanie CMP – #odwoluje #nieblokuje – Zatrzymaj licznik nieodwołanych wizyt!

#ODWOLUJE #NIEBLOKUJE #CHALLENGE

 Centrum Medyczne CMP startuje z kampanią #ODWOLUJE #NIEBLOKUJE – ZATRZYMAJ LICZNIK nieodwołanych wizyt!


Nieodwołane wizyty to niezwykle ważny problem z perspektywy Pacjenta.

Z pewnością każdy z nas znalazł się w sytuacji, w której w przypadku złego samopoczucia, usiłował dodzwonić się do przychodni i usłyszał, że najbliższy dostępny termin konsultacji lekarskiej jest za 2, 3 dni lub za tydzień.

Zawsze towarzyszy temu uczucie żalu i rozgoryczenia. Zastanawiamy się, za co płacimy składki, jeśli nie mamy możliwości skorzystania z wizyty, gdy jest nam potrzebna.

Tylko w Centrum Medycznym CMP od początku bieżącego roku nie odwołano 22 tysięcy wizyt!

Jak wynika z danych, udostępnionych przez Narodowy Fundusz Zdrowia, w 2020 roku odnotowano aż 17 milionów nieodwołanych wizyt w całej Polsce.


To bardzo ważny i niedoceniany problem. Pamiętam moją osobistą rozmowę z Pacjentką, która z uwagi na słabą dostępność terminów umawiała wizyty „na zapas”, dla trójki swoich dzieci. W efekcie nie odwołała 47 wizyt! To prawdziwe, choć ekstremalne dane. Z uwagi na fakt, że do dziś nie zostały uregulowane kwestie prawne, dotyczące nieodwoływania wizyt, pozostaje nam edukacja naszych Pacjentów i uświadamianie im, jak wielki wpływ mają one na dostępność do służby zdrowia – komentuje Prezes Centrum Medycznego CMP, Paweł Walicki.


Zaangażowany zespół pracowników z Centrum Rezerwacji Wizyt i Recepcji Centrum Medycznego CMP, w trosce o komfort Pacjentów, zainicjował niezwykłą akcję #ODWOLUJE #NIEBLOKUJE #CHALLENGE.


Akcja służy uświadomieniu Pacjentom, że odwołując wizytę, z której nie mogę skorzystać dają zasób do wykorzystania dla innych Pacjentów. Jest to forma odpowiedzialnej konsumpcji – podsumowuje Katarzyna Chojczak, Kierownik Działu Obsługi Klienta, pomysłodawczyni Akcji #ODWOLUJE #NIEBLOKUJE #CHALLENGE. W ten sposób Pacjenci przyczyniają się do minimalizowania sytuacji, które mogą mieć negatywny wpływ na zdrowie innych. Czasami odpowiedzialne odwołanie wizyty może pomóc osobie, która znajduje się w ogromnej potrzebie!


W ramach kampanii skierowanej do naszych Pacjentów planujemy wiele działań.

Jednym z nich będzie licznik obrazujący aktualną informację z ilością nieodwołanych wizyt, który pojawi się w każdym naszym oddziale. Liczymy na to, że świadomość Pacjentów o ich wpływie na #ZATRZYMAJLICZNIK będzie miała ogromny wpływ na poprawę statystyk, dotyczących odwoływania wizyt, a co za tym idzie na zdrowie Pacjentów, którzy szybciej dostaną się do swojego lekarza.

Pamiętajmy, że za każdą potrzebą wizyty stoi CZŁOWIEK!

Każda odwołana wizyta, to szansa dla innej osoby w potrzebie na kontakt z lekarzem!

#ODWOLUJE #NIEBLOKUJE #CHALLENGE

Liczymy na to, że w akcję zaangażują się również inne placówki medyczne i podejmą nasze wyzwanie (#CHALLENGE)!

Nominujemy: Medicover Poland, LUX MED, POLMED, Enel-Med oraz Ministerstwo Zdrowia.


Na czym polega nasz #CHALLENGE?

  • Nominowana instytucja w terminie 3 dni od daty nominacji opublikuje na swoich mediach społecznościowych licznik z liczbą nieodwołanych wizyt w 2021 r.
  • Następnie oznaczy w poście inicjatora akcji – Centrum Medyczne CMP oraz instytucję, przez którą została nominowana. Oczywiście, w poście nominuje także kolejny podmiot medyczny do udziału w #CHALLENGE.

LinkedIn: https://bit.ly/3bzoDyI

FB: Centrum Medyczne CMP | Facebook


Tylko tyle i aż tyle!

Edukujmy dla wspólnego dobra!

Dziś możemy już potwierdzić, że w #CHALLENGE zaangażował się MEDICOVER!

LinkedIn: https://bit.ly/2ZOSKji