Centrum Wsparcia Psychologiczno-Psychiatrycznego w Centrum Medycznym CMP

Centrum Wsparcia Psychologiczno-Psychiatrycznego w Centrum Medycznym CMP

Szanowni Pacjenci, w związku z pandemią koronawirusa zaleca się pozostanie w domach, ograniczenie bezpośrednich kontaktów z innymi ludźmi. Czas ten wymaga od nas niezwykłej cierpliwości oraz samodyscypliny. Często obawiamy się nie tylko o swoje zdrowie, ale także o zdrowie naszych bliskich. Jest to niewątpliwie sytuacja stresująca, która może wzbudzać lęk i zdenerwowanie. Tak trudny czas może determinować potrzebę rozmowy z psychologiem. A czasami niezbędne jest przyjęcie leków, po wcześniejszym kontakcie z psychiatrą.


Ze względu jednak na zalecania i apele o pozostaniu w domu, CMP uruchomiło Centrum Wsparcia Psychologiczno-Psychiatrycznego.


KIEDY POTRZEBNA JEST ROZMOWA Z PSYCHOLOGIEM?

To bardzo indywidualna kwestia, ale jeśli na większość poniższych pytań odpowiesz „TAK” to kontakt z psychologiem jest wskazany.

  • Chcesz omówić swoje trudności?
  • Czujesz stres lub lęk?
  • Masz wrażenie, że sytuacja Cię „przerasta”?
  • Jesteś w kryzysowej sytuacji?
  • Masz poczucie, że spotyka Ci się wciąż to samo nieszczęście?
  • A może chcesz poznać i lepiej zrozumieć siebie?

KIEDY POTRZEBNA JEST ROZMOWA Z PSYCHIATRĄ?

To również bardzo indywidualna sprawa, ale psychiatra to lekarz, który bada, zapobiega lub leczy różnego rodzaju zaburzenia i choroby psychiczne. Swoje działania może wspierać także środkami farmakologicznymi.


JAK WYGLĄDAJĄ TELEKONSULTACJE/VIDEOKONSULTACJE W CENTRUM WSPARCIA PSYCHOLOGICZNO-PSYCHIATRYCZNEGO I KTO MOŻE Z NICH SKORZYSTAĆ?

Telekonsultacje z psychologiem lub psychiatrą z CMP mogą odbywać się za pośrednictwem tradycyjnej rozmowy telefonicznej i dostępne są dla Pacjentów, którzy korzystali już z usług wybranego specjalisty z CMP i będzie to ich druga bądź kolejna „wizyta”.

Videokonsultacje z psychologiem, psychologiem dziecięcym lub psychiatrą z CMP odbywają się za pośrednictwem wideorozmowy i dostępne są dla wszystkich Pacjentów, którzy chcą skorzystać z tej formy kontaktu.

Bardzo ważne! Pacjenci, którzy kontaktują się z wybranym specjalistą po raz pierwszy muszą odbyć „wizytę” w formie videokonsultacji.


JAK UMÓWIĆ TELEPORADĘ/VIDEOKONSULTACJĘ W RAMACH CENTRUM WSPARCIA PSYCHOLOGICZNO-PSYCHIATRYCZNEGO?

W polu Umów wizytę wybierz usługę Telekonsultacja/Videokonsultacja.

Wybierz lekarza, z którym chcesz skonsultować problem.

Lekarz zadzwoni do Ciebie w wyznaczonej godzinie.

  • Zadzwoń do Centrum Rezerwacji Wizyty 22 737 50 50

Poinformuj konsultanta czy wybierasz Telekonsultację czy Videokonsultację.

Konsultant przekaże Ci informacje o wolnych terminach.

Lekarz zadzwoni do Ciebie w wyznaczonej godzinie.


ILE KOSZTUJE TELEKONSULTACJA/VIDEOKONSULTACJA W CENTRUM WSPARCIA PSYCHOLOGICZNO-PSYCHIATRYCZNEGO?

 

  • Telekonsultacja/videokonsultacja z psychologiem z CMP: 119
  • Videokonsultacja z psychologiem dziecięcym z CMP: 119 zł
  • Telekonsultacja/videokonsultacja z psychiatrą z CMP to koszt: 119 zł

 

Telekonsultację/videokonsultację w CMP, w zależności od sposobu jej umówienia, można opłacić:

– za pośrednictwem Portalu Pacjenta, w trakcie umawiania wizyty online

– za pośrednictwem Sklepu CMP, po rozmowie z konsultantem z Centrum Rezerwacji Wizyt.

Tylko opłacenie „z góry” Telekonsultacji/Videokonsultacji w CMP umożliwia jej umówienie.


JAK TECHNICZNIE PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO VIDEOKONSULTACJI?

Videokonsultacja może odbyć się przy użyciu komputera, telefonu z systemem Android lub iOS.

Dzień przed umówioną videokonsultacją, Konsultant poprosi Państwa o potwierdzenie adresu mailowego, na który zostanie przesłane zaproszenie do videokonsultacji.

W dniu videokonsultacji, w wyznaczonej godzinie, należy kliknąć w przesłany link i połączyć się z wybranym specjalistą.


Dbajcie o siebie i innych! Zostańcie w domu!